יום שבת, 1 בדצמבר 2012

בתים להשקעה בארצות הברית - מדריך לרוכש


דירות להשקעה בארצות הברית

נדלן
הזדמנויות להשקעה בנדל"ן בארה"ב קורצות למשקיעים רבים בכל טווח המחירים. ישנם משקי בית פרטיים וישנם מומחי ההשקעות בנדל"ן – כל אחד מאתר הזדמנויות ומפעיל את מיטב שיקול הדעת בשאר לרכישת דירות להשקעה בארצות הברית כאשר מצב השוק הנוכחי נחשב לתזמון מצויין לעשות זאת.

ההשקעה בדירות אשר עתידות לשמש בתור נכסים מניבים בארה"ב, לא כל שכן כאשר ישנם נכסים מושכרים בהווה העומדים למכירה, נחשבת למסלול השקעה סולידי. אנו אומרים 'סולידי' אך צודק מי שיטען כי אך לפני מספר שנים היה שוק הנדלן האמריקאי ספקולטיבי ותנודתי מאוד, ותוצאות המשבר הכלכלי העולמי, שמקורו במשכנתאות והלוואת סאב-פריים מוכיחות זאת : ובכן, עצם התקיימות המשבר אכן מלמדת על כלכלת בועה – או מחירי בועה מנופחים אליהם הגיע שוק הנדל"ן להשקעה בארצות הברית, אך מכאן נגזר ההפך – התבונה הפשוטה שקניית דירות להשקעה בארצות הברית שנעשית בהווה, שנים מתום המשבר ולאחר ששוק המקרקעין האמריקאי התייצב – היא רכישה, או אפיק השקעה מודעים ומפוקחים.

ישראלים רבים קנו דירות להשקעה בארצות הברית על מנת להשכירן בתור נכס מניב : במחירים שמוצעים כיום בארצות הברית לטובת קניית דירות או נכסים אחרים, קל מאוד לישראלים לבצע השקעות בהזדמנות שכזו, בפרט כאשר משווים את כוחו של הכסף בתחום המקרקעין האמריקאי מול זה שישיג לך אותו סכום בישראל. ארה"ב הגדולה מייצרת הזדמנויות רבות עבור דירות להשקעה בארה"ב ומשקיעים רבים בכל סדרי הגודל ממצים את הפוטנציאל. על מנת להיות בעלי של דירות להשקעה בארצות הברית נדרש כמובן האדם להבין מה הוא קונה, מה המחיר, מהי התשואה האפשרית ועוד משתנים רבים הרלוונטיים לביצוע העסקה. ישנם משקיעים אשר טסים לשטח ומתרשמים בעיניהם מהנכסים המוצעים, מהאזור, ממוצע דמי השכירות, הביקוש, דמי האחזקה, תנועת האוכלוסייה, המעמד המשפטי של דירות להשקעה בארצות הברית ועוד : כדי ממש להבין כל זאת נדרש המשקיע להתמחות בתיווך נדל"ן בארה"ב, בפן המשפטי והחוקי של הנושא ובניתוח שווקים וחישובי תשואה עתידית. בתור אופציה שנייה, ניתן להיעזר בשרותיהם של מומחים לנדל"ן אמריקאי – חברות ישראליות אשר משתפות פעולה עם מומחים אמריקאים בחיפוש הזדמנויות להשקעות נדל"ן בנכסים מניבים באמריקה. השימוש באנשי מקצוע חוסך לך את כל הצורך להתמחות היקרה עד להבנה מלאה של השוק ומקדם עבורך את חלום ההשקעה.

בית עם בריכת שחיה פרטית

רכישת בית בארצות הברית מאפשרת לנו להשיג נכס נדלן עם מאפיינים עיצובים שלא קיימים בכל בית פרטי בארץ. לבשל מרבית הבתים הפרטיים בארצות הברית מאפשרים הקמה של ברכת שחיה פרטית. הבריכה משדרגת את הבית והופכת אותו לנכס מעוצב ואטרקטיבי הן למכירה והן להשכרה.  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה