יום שבת, 1 בדצמבר 2012

השקעות נדל"ן בארצות הברית


נכסים מניבים

GHG השקעות נדלן בארצות הברית
השקעות נדלן בארצות הברית 
קניית נכסים מניבים דורשת בירורים מקדימים : להלן מספר טיפים

1.     התייעצו עם מומחים מנוסים. קניית נכסים מניבים בארץ או בחו"ל כאשר ארצות הברית נחשבת יעד מועדף לביצוע השקעות נדל"ן בארצות הברית  דורשת לא רק את ההבנה הכללית או החוש לרכישת מקרקעין, אלא גם את ההבנה הספציפית, הייחודית למקום בו תבוצע ההשקעה. למעטים מאתנו יש את ההבנות לגבי כל שוק ושוק – ואפילו כאשר מדובר על רכישת נכסים מניבים מקומיים, הרי שלא תמיד אנו ערים לתוכניות לגבי עתיד השטח והאזור, לפיתוח הקיים בו ולביקוש : אך בעוד שקל להשיג מידע לגבי התחום בארץ, השקעות נדל"ן או רכישת נכסים מניבים בארצות הברית מציבים אתגר אחר : מצד אחד, קיימות הזדמנויות רבות וקורצות, מצד שני המיקומים לרוב לא אומרים לנו דבר. איך מתגברים על פערי הידע בלי לבקר וללמוד את השוק, ובלי לשכור מתווך או עו"ד אמריקאי ? פונים לחברות הנדל"ן הגדולות בארץ, אשר התמחותן היא בהשקעה ורכישת נכסים מניבים. בחברות אלו פועלים אנשי מקצוע מנוסים אשר מכירים את התחום לפני ולפנים וערים למגמות ולכיווני השקעה העדיפים. פגישת ייעוץ שכזו תחשוף אתכם למידע רב ויקר ערך, והיא הצעד הראשון בדרך לרכישת נכס כלשהו.

2.     הקפידו על קבלת התמונה הכלכלית המלאה : עוד לפני רכישת נכסים מניבים נסו להבין מה כרוך באחזקתם. במדינות שונות ובאזורים שונים ישנן דרישות שונות של אחזקה ותחזוקה בכפוף לאזור. כאשר אנו משתמשים במושג " נכסים מניבים " אנו כוללים בתוכו הכל – החל מדירות להשקעה וכלה בנדל"ן מסחרי או בנייני מגורים שלמים. בכפוף לסוג הנכס המניב, הבינו היטב מהם התשלומים השנתיים או החד פעמיים שעשויים להיות כרוכים במעמד הבעלות עליו.

3.     הבינו את היקף ההשקעה שברצונכם לבצע ואת תחזית התשואות הריאלית : בעוד שאנשי מכירות נוטים מן הסתם לאופטימיות יתירה, הרי שהמצב הריאלי עשוי להיות אכן טוב ויפה, ואנשים מצליחים להתפרנס מהנכסים אותם הם משכירים. נכסים מניבים הם אופציה מאובטחת יחסית להשקעה והמשקיע הופך לבעל של נדל"ן – וכאן עיקר השוני בין נכסים מניבים לבין השקעה בשוק ההון – ולקצב התזרים יחד עם המימון אם נדרש השפעה על חישוב התשואה, כמו גם לנוכחות שוכר קיים או לביקוש הכללי באיזור בו אתם חושבים לרכוש נכס כלשהו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה