יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

לימודי עיצוב פנים ואדריכלות בשנקר


אדריכלות ועיצוב פנים



לימודי עיצוב פנים - בארץ קיימים מספר מוסדות מובילים ללימודי עיצוב בינהם הטכניון, מכון אבני ועוד. במאמר זה בחרתי להתמקד דווקא בבית הספר להנדסיים שנקר. המסלול ללימודי אדריכלות ועיצוב פנים בשנקר מעניק לבוגריו תעודה איכותית ויוקרתית – וגם ייחודית : בוגרי אדריכלות ועיצוב פנים זוכים ב"זכות חתימה" על הפרוייקטים שיוציאו לפועל  - כלומר יכולת לעבוד כמתכנן עצמאי לפרוייקטים של בינוי בהיקף של עד 4 קומות, כבר עם סיום הלימודים. מצב זה הנו יוצא דופן וייחודי, ומשמעותו בין השאר היא הבעת אמון מוחלטת בבוגרי אדריכלות ועיצוב פנים בשנקר מטעם הגורמים המוסמכים לכך על פי החוק.

תוכנית לימודים שנקר


קורס עיצוב פנים - תכנית הלימודים שלנו הורכבה כך שתציע לבוגרי התואר ידע חיוני ונדרש ברמה גבוהה בתצורה המשלבת לימודים אקדמיים יחד עם סדנאות מעשיות אישיות ומצומצמות בכיתות קטנות. הסטודנטים לאדריכלות ועיצוב פנים בשנקר מגלים מהר מאוד את ערכה של התעודה עבורה הם לומדים, כאשר הצעות עבודה מתקבלות עוד בטרם יסיימו לימודיהם : זוהי הבעת אמון נוספת ביכולות הגבוהות של הסטודנטים בשנקר, ואנו גאים בכך ומטפחים מסורת זו של הצטיינות וביקוש גבוה.

למה שנקר?


בשנקר תמצאו את אחת הספריות העשירות בתחום, המצויה בקשר מתמיד עם הגופים האקדמיים המובילים בעולם. לרשות הסטודנטים מעבדת מחשבים מתקדמת ועבורם מרוכזים כל המשאבים הדרושים על מנת שיוכלו לא רק להצטיין בלימודים, אלא לחוש את הרווחה המאפשרת לשלב פן יצרתי בשדה ההנדסי, ובכך להצליח לבטא את יכולותיהם האישיות המיוחדות בהצלחה . סטודנטים שחשים שהם זקוקים לתמיכה וקידום נוסף במקצועות מסויימים נהנים מהמערכת המיוחדת לתגבור שמוצעת כחלק מהלימודים, וכן במישור הכלכלי מוצעות מגוון דרכים לסיוע במימון שכר הלימוד וקבלת מלגות הן מטעם ביה"ס והן על ידי פנייה עצמאית של הסטודנט לכל גוף כרצונו. חיילים משוחררים עד חמש שנים מיום השחרור נהנים מהטבה יוצאת דופן של מימון עד 90% משכר הלימוד בשנה הראשונה, ומאפשרות לניצול כספי המענק. תערכות אופנה בשנקר לזכר אישים ציבוריים חשובים בישראל למאמר המלא גלשו כאן.

לימודי עיצוב פנים


השילוב שמציעה תכנית הלימודים העשירה בין האספקט ההנדסי לבין המישור האמנותי היא אחת הנקודות בהן חווית הלימודים בשנקר שונה ממקומות רבים אחרים. בתחום משולב זה של אדריכלות ועיצוב פנים נדרש לעיתים המתכנן להציע גם את הדקורציה וגם את השלד : פרוייקט בנייה, למגורים או מסחר, שתוכנן הן מהפן האדריכלי והן מהפן העיצובי (פנים וחוץ) על ידי מי שהטמיע חשיבה מולטי-דיסציפלינארית זו, נראה ומרגיש אחרת, ואנו מבקשים להבליט ייחוד זה שנתרם משילוב הדיסציפלינות.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולשמוע עוד על תחום מרתק זה, בו קיים ביקוש גבוה מצד מעסיקים ואופציות רבות לעבוד כעצמאי, לצבור מוניטין וידע ולהתקדם במקביל במישור האקדמי.

למידע נוסף גלשו לאתר: http://handesaim.shenkar.ac.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה