יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

עיצוב גינה - גדר לחצר


מחסן גינה 

החורף שכבר כאן ושנת 2013 באה עימו הם נקודת הזמן לעשות סוף סוף סדר ולרכוש מחסן גינה. התוצרת המיוצרת ומוצעת כאן בארץ נחשבת מעולה והדברים שלנו נהרסים כשהם זרוקים בחוץ : ההחלטה על רכישת מחסן גינה הייתה הכי קלה שקיבלנו, וכך גם הביצוע שלה.

מחסן גינה מ - PVC


הקפדנו לבדוק רק מחסנים לגינה מתוצרת הארץ. מה שמיוצר בישראל הוא מה שמתאים למזג האוויר כאן ובעיקר לשמש הקשה, שכן עם החורף כל פלסטיק יסתדר. תנאי השמש הארוכים מחייבים מוצרPVC  ברמה גבוהה שישמור על איתנות לאורך זמן, ויישמר כמות שהוא לאורך שנים ארוכות – זהו היתרון העיקרי של מחסן גינה מפלסטיק, העמידות הממושכת.

מחסן גינה מעץ


במשך שנים נעשה שימוש בחומר PVC ליצור גדרות פלסטיק ומחסנים. מי שחושב על עץ אולי חושב על מראה אסתטי יותר, שכן למרות שמחסנים לגינה מפלסטיק יפים היום במידה ניכרת מאשר בעבר, הרי שמוצר עץ ייראה כנראה טוב יותר – לפחות עד שיהיה בן שנה. מוצר כזה סופח מים בניגוד למחסן מפלסטיק, נפגע מהשמש ודורש תחזוקה. העמידות שלו אינה בשיאה וזאת לעומת מחירו הגבוה יחסית. מבחינת ערך תמורת כסף מחסן גינה פלסטיק נותן את המקסימום, שכן הוא נותר עמיד בכל תנאי מזג האוויר.

יתרונות של מחסן PVC 


אחת התכונות שחשוב לוודא היא העמידות הפנימית בפני רטיבות : זהו אמנם מחסן לחוץ, אשר עתיד לעמוד תחת הגשם כך ש"לחות" תשרור בו כמו בכל מוצר בחוץ, אך עמידות לרטיבות ישירה היא חשובה. מחסן גינה מאפשר לנו לאכסן פריטים רבים, חלקם גם מכשירי חשמל. ניתן להגיע לרמת אטימות גבוהה במחסני פלסטיק איכותיים וחשוב להקפיד על כך. ישנם מחסנים לגינה המגיעים עם אופציות רבות למדפים או שולחנות עבודה, ואם התכנון שלכם כולל אחסון שכזה הרי שחשוב לתת את הדעת על מחסן גינה עם מדפים. ישנם גם מחסנים אשר מוצעים לרכישה עם פתרונות ייחודיים, ולרבות חיבור למקורות אנרגיה חיצוניים – חשמל או תקרה שקופה לטובת השמש – ואלו הופכים כבר לסדנאות של ממש.

הקפידו לקבל אחריות ארוכת טווח על המחסן אותו הזמנתם ולהבין את תנאיה, ובאותה הזדמנות בררו מה האופציות הקיימות לשינוי במחסן ועד כמה הוא מודולארי. ייצור מקומי מבטיח חלפים בעת הצורך וגם איתן, אבל גם ככה המדובר במוצר פשוט ועמיד "לנצח".

פרטים נוספים ניתן לקבל באתר מינרב לסט

תגובה 1: