יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

בחירת מחסן לגינה


מחסן גינה  

מחסנים לגינה
היתרון הגדול של מחסן גינה הוא הניידות שלו. לצד שטח האכסון החדש, לצד הסדר שנוצר והנוחות יחד עם העמידות לאורך המון שנים, העובדה שהמדובר במוצר יביל, נייד, מעניקה לו את הנוחות המקסימלית ואת היכולת ללוות אתכם לאורך שנים בדירות, בתים ואתרים שונים, גם כאשר מחסן גינה הופך להיות חדר אכסון נוסף בבית.
מחסני גינה רבים מוצאים את עצמם במרפסות של בתים רבי קומות, וזאת הודות לעובדה שכיום מיוצרים מחסנים מפלסטיק ברמת בידוד גבוהה במיוחד, עד שהיכולת לעשות בהם שימוש התרחבה ממזמרות וכלי עבודה של גינה במקורם לחפצי בית רבים שתופסים הרבה מקום ואין מה לעשות איתם.

פתרונות איחסון לגינה - מחסן גינה מפלסטיק


הפתרון של רכישת מחסן גינה במחיר טוב מעניקה לנו באמת ובתמים חדר מזווה או בוידעם נוסף. בוא נשים בצד רגע את החברה המסודרים ביותר ונחשוב על רובנו : איפה שמים את קרש הגיהוץ שממתין לתיקון, הרדיאטור, מזרון האורחים, מתלה הכביסה הנוסף, קערות פלסטיק גדולות לימי חג ומועד – כל אלו מוצאים היום בית חדש בתוך מחסנים שבשמם הם מחסנים לגינה, אבל בישראל הם הפכו למשהו שונה לחלוטין.

בחיפוש אחר מחסן הגינה הטוב ביותר אנו נדרשים להתמקד' בתוצרת הארץ. ישנם מחסנים מעולים המגיעים מייבוא אך לא בהם נעסוק היום, שכן לרוכשי תוצרת ישראל יש סיכוי טוב יותר לקבל מוצר שעונה על כל הקריטריונים של מזג האוויר בארץ – ובעיקר מדובר על השמש הישראלית חסרת הרחמים, שקרני ה-UV שלה מכלות כל, וכן מובטח לרוכשים מיצרן ישראלי בעל מוניטין לזכות באחריות מכובדת ובגב שמציע יצרן מכאן, כמו גם ביכולת לשפר, לשדרג ולשנות את המחסן פלסטיק שלכם בכל דרך.

על מה לשים את הדגש בקניית מחסני גינה ?

אז פתחנו במקום הייצור ונמשיך אל תו התקן, שניהם לרוב הולכים יחד. חשוב להיזהר ממוצרים מיובאים בעלי מחיר זול מדי, שאמור לעורר חשד. כיום נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של הזרקת PVC  ובניית מגוון רחב של פרופילים וגדרות פלסטיק המשלבות מתרכובות פלסטיות משוללות, פרי מחקר ופיתוח שנועד להעניק למוצר חסינות ואיתנות מובנות. מוצרים זולים עלולים להתפרק תחת קרני השמש די מהר, בעוד שמוצרים 'אמיתיים' יעניקו לכם המון שנים של שימוש ללא פגם. גם אם יש הבדל רציני במחירים, נטיית הלב צריכה לכוון אתכם לקראת השקעה יותר מאשר חסכון משתי סיבות :

1.     אנו קונים מחסן גינה על מנת שיישאר למשך הרבה מאוד שנים : עשור זה קטן עליו. כשאנו מבצעים רכישה לטווח זמן ארוך, בשונה מרכישות רגילות, הרי שחסכון עלול לעלטות לנו ביוקר בצורך להחליף את המוצר מהר מכפי שציפינו – ובוודאי שבכל הנוגע לגבי הסיפוק לשנון מאותו מחסן גינה. לפיכך, ברכישה לטווח ארוך, יש להסתכל אחרת על התכנון הכלכלי – וכמובן להיעזר במנגנוני תשלומים, קניית מחסן גינה במבצע סוף שנה תחילת שנה וכנ"ל.



2.     עדיף לקנות את המחסן הכי גדול ההגיוני שנוכל להציב : שתי הסיבות הללו משלימות אחת את השנייה שכן מחסן גינה גדול משמעותו גם מחיר גדול יותר, אך זוהי טעות שרבים מבצעים כאשר הם בוחרים מחסן PVC : הם קונים בדיוק את הגודל הדרוש ולא מבינים איך התמלא המחסן בערב אחד. השימושיות מכתיבה זאת, ומובטח לכל אחד שמהר מאוד היא תפתה גם אותו לעשות שימוש במחסן הגינה שלו לצרכים נוספים, וכך נעלמות להן מהבית כל קופסאות הקרטון שאנו שומרים, אריזות גדולות, ארגזי כלים, מכשירי כושר שממתינים לשעת הכושר ועוד.

סיכום והמלצות על מחסני הגינה הטובים ביותר :


הבנו מדוע כדאי לנו להשקיע יותר ממה שחשבנו גם בגודל וגם במחיר. התפוקה תהיה שווה את זה, וזה נאמר באחריות. משפחות גדולות ורכוש נצבר והכל הולך אל מחסן גינה יוקרתי שממתין ואינו מושפע מפגעי מז"א, מרטיבות ואינו דורש תחזוקה : זו הסיבה העיקרית לקנות מחסני גינה מפלסטיק שאינם דורשים תחזוקה ונותנים ראש שקט. השלב הבא במסורת ההשקעה והרכישה של המחסן הכי טוב ישי לגינה היא חשיבה על שימוש בשטח החדש לא רק לצרכי אכסון כי אם גם לצרכי  עבודה -0 בדומה לכל סדנא שהיא, ועם כל הנוחות של מקום חיצוני מאוורר. על מחסן לגינה עם תקרה שקופה כבר שמעתם ? 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה