יום שני, 10 בדצמבר 2012

לא רק עיצוב - דלתות מעוצבות וחזקות מפני פריצות



מעטים הם האנשים שיכולים להרשות לעצמם להתנבא בדייקנות לגבי דברים ספציפיים בעתיד, אבל פורצי מנעולים [ "מנעולן" ] הם מהבודדים שכן מרשים לעצתמם לעשות זאת, וזאת בהסתמך על ניסיון בתחום. כך נראית הנבואה שלהם :
1.     בקרוב תחפשו אחר פורץ מנעולים במרכז

2.     זה יקרה בגלל אחת מהסיבות הבאות :

א. הילד איבד את המפתחות או שמפתח התעקם לו בחור המנעול ב. אתם איבדתם את המפתחות או שהפעלתם כח רב מדי והמפתח נתקע ג. נעלתם את המפתחות ברכב – וכאן נבדיל בין אדם שננעל בתוכו לבין מפתחות
ד. שברתם את המפתח במנעול או את המנעול עצמו בעזרת המפתח... ה.
א. הילד איבד את המפתחות או שמפתח התעקם לו בחור המנעול ב. אתם איבדתם את המפתחות או שהפעלתם כח רב מדי והמפתח נתקע ג. נעלתם את המפתחות ברכב – וכאן נבדיל בין אדם שננעל בתוכו לבין מפתחות
ד. שברתם את המפתח במנעול או את המנעול עצמו בעזרת המפתח... ה.

א. הילד איבד את המפתחות או שמפתח התעקם לו בחור המנעול
ב. אתם איבדתם את המפתחות או שהפעלתם כח רב מדי והמפתח נתקע
ג. נעלתם את המפתחות ברכב – וכאן נבדיל בין אדם שננעל בתוכו לבין מפתחות
ד. שברתם את המפתח במנעול או את המנעול עצמו בעזרת המפתח...
ה.
נגנב מכם הצרור כולו
ו. המפתח נשבר בחור המנעול
ז. המנעול נשבר, נתקע או מסרב לשתף פעולה

3.     ייקח לכם זמן בטרם תדעו מה לעשות ובטרם תבינו שאתם זקוקים לפורץ מנעולים. פורץ מנעולים במרכז זה לא הדבר הראשון שחושב עליו מי שטרם התנסה באחד המצבים הנ"ל או הדומים להם.
4.     חלק מהאנשים מתקשרים למשטרה. המשטרה תפנה אותם לרוב אל פורץ מנעולים במרכז. כאן חשוב לציין שמנעולן מורשה יוכל להציג בפניכם אישור משטרת ישראל ( כמובן יחד עם מתן חשבונית ואחריות לעבודה ).
5.     חלק מהאנשים מנסים לסדר את התקלה בעצמם, ובכך לפעמים גורמים לנזק גדול יותר ומוציאים את המנעול מכלל פעולה. פורץ מנעולים במרכז יכול לשחרר מנעול ולשכפל לכם מפתח וכך תחסכו כסף רב.
6.     חלק מהאנשים כבר הזדקקו בעבר לשירותיו של פורץ מנעולים במרכז והם מנוסים : זה לפעמים קורה בגשם ליד האוטו או בבוקר כשממהרים לצאת מהבית, ופורץ מנעולים טוב ואמין בהישג יד הוא דבר חיוני. חשוב לדעת שאתם עובדים עם פורץ מנעולים במרכז בעל מקצוע איכותי ומיומן, שיידע להעניק את השירות האופטימאלי גם אם נתקעה לכם כספת או דלת הבית, גם אם ישנו צורך לנטרל מערכת אזעקה או להפעיל כלי פריצה מתקדמים על מנת לשמור שלא להזיק לדירה, לסביבה או לתוכן הכספת.
פורץ מנעולים הוא בעל מקצוע מאוד מרגיע : אין צורך להיכנס לפאניקה, ולטוב או לרע, כל מנעול ייפתח לבסוף. הקפידו לעבוד מול פורץ מנעולים במרכז בעל תעודה ורישיון, הסמכות, סבלנות וניסיון. 

לקריאת מאמרים נוספים גלשו לאתר מאמרים 

תגובה 1:

  1. אתה צודק בדלתות הכניסה של היום מותקנים מנעולים מתוחכמים שהפריצה אליהם אינה פשוטה ומצריכה בעל מקצוע, מנעולן, מקצועי במקרה של נעילה. אגב, דבר מעודד מאוד לאור ריבוי מקרי הפריצות בשנים האחרונות

    השבמחק