יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

מבנה פלסטיק לגינה


הקמת מבנה פלסטיק לגינה : שאלות ותשובות

השאלה הנפוצה ביותר היא האם מבנה פלסטיק לגינה דורשת רישוי. התשובה הכללית על כך היא – תלוי. מבנים שונים ומחסני פלסטיק שונים, גדלים שונים, גובה ונפח שונה – ומועצות, עיריות ורשויות שונות, לצד שכנים שונים וגינות שונות – מונעים מאתנו לתת על כך תשובה חד משמעית.

חוקיות הצבת מחסן פלסטיק בגינה - רישוי 

בכל הנוגע להצבת מחסן פלסטיק גדול בגינה, הרי שלרוב אין צורך ברישוי מסוג כלשהו. מצב כזה קוסם לרבים שרוצים מבנה פלסטיק לגינה ומעניק להם פתרון מן המוכן. פרט לשימוש בו בתור מחסן, מבנה פלסטיק לגינה יהיה אחד המבנים האיתנים אך הקלים בו תפגשו בחייכם. החומר הפלסטי הוא כל מיני סוגים של פלסטיק עמיד יחד עם pvc  אשר לבסוף לאחר בדיקות נבחרים כדי לשמש לטובת ייצור של מבנה פלסטיק לגינה. כל משתמש בוחר לעצמו את הצרכים להם מיועד המבנה, וכאן מתחיל החיפוש אחר התצורה המתאימה ביותר, החומרים הכי עמידים שיש והקונפיגורציה , או המודולאריות שהמבנה מציע לנו.

"הסדנא" : רבים מחפשים מבנה פלסטיק לגינה כדי לעשות בו שימוש בתור סדנת עבודה קטנה, והמחסנים של היום מציעים אטימות גבוהה למים וגשם ובכלל, ניתן ליצור מהם עצמם צריף משובח עם תקרה שקופה, כך שהאופציות לטובת איך ייראה המבנה מבפנים הן מגוונות יחסית. אין דין צייר כדין צורף לצרכי השולחנות והמדפים וחלוקת החלל מבפנים, ואין דין מחסן לגינה שאמור להכיל גם מכסחת דשא כדין מבנה פלסטיק לגינה שיכול לשמש אתכם בתור חדר נוסף בבית. זוהי בעצם המהפכה הרצינית והיא עונה על השאלה איך מקימים חדר נוסף בבית מבלי להיזקק לאישורי בנייה. זוהי התשובה הטובה ביותר מכמה סיבות :

1.     עמידות : גדרות פלסטיק PVC  גדרות פלסטיקהם מהחומרים העמידים ביותר שיצר האדם אי פעם, מבנה פלסטיק לגינה שצריך להתמודד עם קיץ היסטרי וממושך של שמש וקרינת UV  אולטרא-סגולה ישירה הוא מבנה קשוח ועמיד במיוחד, ויש כאלו – האיכותיים ביותר – שיעמדו בכך למשך שנים ארוכות, עשור או שניים לפעמים – בתלות במרכיבים נוספים. ולפעמים יותר. העמידות בהשוואה למוצרי ברזל או עץ מנצחת בפערים ניכרים. מבנה זה עתיד לשהות בחוץ ומכאן שיהיה חשוף לעמידה במים בחורף ולשמש בקיץ. בעוד שהברזל יעמוד בקרני החמה [ אך אולי הצבע שעליו יתקלף וידרוש תחזוקה, מה שלא קיים במחסן פלסטיק איכותי ], הרי שבחורף ובהיעדר תחזוקה עתיד הברזל להחליד ולהתחיל להגיב לסביבה. צבע מתפורר, חלודה ושינוים אחרים מאיצים את הבלאי – ולחילופין דורשים שימון או צביעה. בשלב זה הפלסטיק עמיד לחלוטין וכלום לא פגע בו. נעבור להשוואה למוצר עץ וגם כאן המים עלולים לעשות בו שמות – עץ העומד במים יפתח ריקבון, יתנפח, יתעוות ועוד, אבל כאן נכנסת גם החמה לרשימת המפגעים שכן קרני השמש פוגעות בעץ, מייבשות ומחלישות אותו. המראה של מחסן עץ הוא יפה, אך כדי לשמר אותו במצב ראוי תזדקקו ללא מעט השקעה בצבע וציפוי, הגנה וייבוש, לכה וכד'. מבין כל אלה, מבנה פלסטיק לגינה עמיד במיוחד יגיע רק מתחום הפלסטיקה המתקדמת, והוא זה שיציע לכם 'פטור מעלויות אחזקה', אפס חשש מריקבון, עמידות מלאה בשמש – וגם אם הוא יעמוד במים לא יגרם לפלסטיק כל נזק.

2.     שימושיות : מבנה פלסטיק לגינה יעניק את מירב השימושיות שלו שכן מצד אחד הוא נייד ומצד שני הוא מודולארי : זה אומר שאתם יכולים לפרק אותו ולהעביר אותו מהמקום בכל עת, וכך לעולם לא תיתקעו לא איתו ולא בלעדיו – מחסני פלסטיק רבים מגיעים לבתי דירות למיניהם בתור חדר אכסון וסדר במרפסת, והמראה הזה מוכר לנו משך שנים. הסעיף המודולארי מעניק לכם את היכולת להרחיב או לשנות את המבנה, לצרף אליו חלקים או לחדש חלקים אחרים, לשנות את המדפים מבפנים, להציב שולחן עבודה ועוד.

3.     אחריות לטיב המוצר : מבנה פלסטיק לגינה יציע לכם את העמידות והשימושיות יחד עם המודולאריות שתסייע לכם, אך חשוב לזכור כי יש הבדלי טיב ניכרים בין המחסנים השונים ובין מבני ומתקני הפלסטיק, כמו גם גדר מפלסטיק. באופן כללי יש המלצה על רכישת מוצר שיוצר בארץ ויש לו אחריות יצרן ראויה. בררו את התנאים הנ"ל ואז תוכלו לצאת לדרך של השוואת מחירים לפני קנייה בחיפוש מבנה פלסטיק לגינה הכי טוב שמתאים לצרכים שלכם.

למידע נוסף גלשו לאתר  הבא: www.minrav-plast.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה