יום שני, 28 בינואר 2013

שכחתם את מפתחות הרכב בחניה?


שכחתם את מפתחות הרכב בחניה? 


השימוש במונח פורץ רכבים נעשה פעמיים, בדומה למילה חבלן : כפי שיש חבלן משטרה וחבלן מטעם עצמו שבא להזיק, כך יש פורץ רכבים מקצועי שהוא מנעולן מוסמך וכן פורץ רכבים שהחליט פשוט להתפרנס ממקצוע לא חוקי.


שכחתם את מפתחות הרכב? האישה מחכה לכם בחדר הכושר ואתם מחפשים במחסן הפלסטיק כלי לפריצת הרכב? במאמר זה נסביר על כללים פשוטים במצבים אנושיים כמו שכיחת מפתחות הרכב. ההבדל הברור בין השניים לא מונע מהעבודה שלהם להתערבב מדי פעם : פורץ רכבים שניסה לפרוץ לרכב והרס בו חלקים שונים במערכת האזעקה או הנעילה למשל, יחייב אתכם להזמין מנעולן שגם הוא פורץ רכבים על מנת שיתקן את נזקי הפריצה. ככה זה בחיים – הכח ההורס והכח המתקן – ובמקרה זה אנו שמחים שאנו מכירים מנעולן באזור שלנו – לדוגמא למתגוררים באזור גוש דן ותל אביב הרי שקל למצוא פורץ רכבים במרכז, כך שאתם מסודרים : רק שימו לב שלא סידרו אתכם איכשהו, והקפידו להזמין פורץ רכבים מוסמך ובעל תעודה.מאמר נוסף ניתן למצוא כאן

כך תזמינו את הפורץ המוסמך לחילוץ רכב



רכבים פרטיים ומסחריים כאחד נתקלים פעמים רבות בבעיה המשביתה אותם ואינה מאפשרת להניע את הרכב. המקרים הנפוצים הם כשל כלשהו במערכת מניעת-ההנעה, האימובילייזר, בכל תצורה שהוא בה בין אם המדובר במערכת המנתקת את משאבת הדלק, מערכת בשילוב איתוראן או פוינטר וכד' ומערכת עצמאיות אחרות : כשל באימובילייזר מותיר בכל יום אנשים אובדי עצות מול רכבם, וכאן נכנס לתמונה פורץ רכבים מוסמך שמעניק חילוץ רכב בדרכים שונות, לעיתים על ידי תיקון בשטח ולעיתים בדרך אחרת המאפשרת תנועה והמשך נסיעה במידת האפשר.

כשאתם יוצרים קשר עם פורץ רכבים וודאו כי הוא כשיר ומוסמך לכל פעילות חילוץ רכבים שיכולה להידרש ממננו והבינו מהו היקף העיסוק וההתמחות שלו. הקפידו לבקש ממנו להציג בפניכם תעודת הסמכה – זהו שלב אחד בהבנה שמולכם פורץ רכבים מקצועי ולא עוד פורץ לרכב. תעודת מקצוע עם תמונה יחד עם אחריות על העבודה וחשבונית וקבלה בגין העסקה הם המאפיינים הבאים של מנעולן מוסמך באזור המרכז שיסייע לכם לכבות או לנטרל את האזעקה ברכב, למשל.

תקלות המחייבות הזמנת פורץ רכבים הם פשוטות פעמים רבות וכוללות אובדן המפתח – לרוב יחד עם כל צרור המפתחות. אבדן מפתחות והזמנת מנעולן הוא סיבה שכיחה אך ודאי לא תתפלאו לשמוע שגם בטרייה שנגמרה בשלט של הרכב מצריכה את אותו חילוץ בשטח והנעת הרכב : ואם הבטרייה של הרכב, דהיינו המצבר, מסתיים, הרי שמערכות אזעקה לרכב בנויות להישאר דרוכות ומצריכות מנעולן מוסמך לרכב. 


תגובה 1:

  1. כאשר מדובר בדלתות הרכב אין ספק שחייב להזמין פורץ מומחה לפתיחת הדלת שכן אם לא עלות התיקון לנזק הנותר לאחר הפריצה אינה שווה את החסכנות

    השבמחק